سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

سکانس

عقل سالم در جامعه سالم

شربت تئوفیلین فاقد اتانول است

یکی از دوستان در قسمت نظرات ذکر کرده بودند که شربت تئوفیلین-جی حاوی اتانول است.با بررسی چند مارک متفاوت در ترکیب هیچ کدام اتانول وجود نداشت و تنها ترکیب اضافی ساخارین(به عنوان شیرین کننده) بود

ویرایش: 

استفاده از تئوفیلین برای افزایش تمرکز اصلا توصیه نمیشه....

نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی اجاره ای یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://wf3.blogsky.com

نکته جالبی بود ./

باران سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

این شربت رو من خریدم محصول شرکت رازک هست و نوشته این فرآورده حاوی 51/11 درصد اتانول حجمی می باشد

یه شیشه تءوفیلین داشتم که هیچ جای اون در مورد اتانول چیزی نگفته بود ولی در اغلب شربت ها اتانول هست،چیزی که من تجربه کردم اینه که شربت تءوفیلین اگه واقعا بی خوابی نیاره موجب خواب آلودگی نمیشه و من چند سال پیش برای مدت طولانی ازش استفاده کردم،ضمنا اگه دارویی خواب آوری داشته باشه رو شیشه ذکر میشه که در طول مصرف از رانندگی و ..... خودداری شه.

جمشید جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

تئوفیلین جی لابراتوار رازک گرفته ام روش نوشته:
"این فراورده حاوی 51/11 % اتانول حجمی-حجمی می باشد"

حالا همه شون اینجوری هستند؟

این روزا که همه اتانولا تلخ شدن با این چند درصد اتانول یه حال حلال بکن،رو شیشه هایی که من میخریدم که خبری از اتانول نبود،ضمنا قرص تءوفیلین هم هست که به صورت آهسته رهشه،بهتره اون رو بخرین،ولی بدجور تپش و مشکلات گوارشی میده.بهتره یک چهارمش رو امتحان کنید ببینید نتیجه میگیرید یا نه،به زودی یه پست در موردش میزنم

فارزام پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:03 ق.ظ

منم امروز شربتشو گرفتم روشو خوندم دیدم نوشته ۱۱.۵۱٪ اتانول حجمی حجمی ،درشو باز کردم بوی اتانول زد بیرون! راستش اون خواب آلودگی یا منگی که تو عوارض این دارو نوشته فکر میکنم به همین خاطر باشه! اثر مستی و اینا نداره،اما این سردردی که نوشته تو عوارضش مخصوص اون کسانی که الکلم کم میخورن سردرد میگیرن! منم الان خوابم گرفت میرم بخوابم

ممنون از اطلاع رسانیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد